Vyzvracení pilulky

Dobrý den, mám takový problém. Měla jsem začít brát tablety po 4 denní pauze, mám antikoncepci YAZ kde je 24+4. Ovšem vzala jsem si první pilulku v 16:00 a zhruba 19.30 jsem zvracela. Zvracela jsem pote celou noc tak nemělo smysl si brát další. Druhý den jsem si vzala z náhradního balení tu jakoby první a s ní i druhou co sem měla užít druhý den. Je funkčnost snížena? Popř. jak dlouho? 5 dní před vynechání jsem měla pohl. styk, ale poté následovala menstruace , tak můžu být těhotná? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste měla pohlavní styk při pravidelném užívání antikoncepce 5 dní před pauzou, byla jste před otěhotněním chráněna. Pokud jste zvracela za 3,5 hodiny po užití tabletky, nemělo by to znamenat problém, tabletka by se měla za tuto dobu již vstřebat. Následné užití 2 tablet najednou Vás také nijak neohrozí.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x