Warfarin a bylinné čaje

Dobrý den.Užívám Warfarin tbl a chtěla jsem se zeptat,jestli při jeho užívání mohu pít bylinné čaje. /např.pampeliška,heřmánek aj./Děkuji za odpověď magda

Odpověď odborníka:

Potraviny rostlinného původu, tedy i byliny, mohou obsahovat vitamín K, který potlačuje účinek warfarinu. V dnešní době se již nedoporučuje tzv. warfarinová dieta (omezení těchto potravin), ale spíše vyrovnaná strava bez velkých výkyvů. Pokud jste zvyklá pít pravidelně bylinný čaj, můžete v tom pokračovat i při užívání warfarinu.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vyšetření konečníku
Články: Vyšetření konečníku
Vyšetření konečníku patří...
Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Články: Borelióza: Odpovědi na 10 nejčastějších otázek
Léto a vycházky do přírody...
Už jste dnes objali své dítě?
Články: Už jste dnes objali své dítě?
Puberta je skutečně...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: