Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Otok jazyka po aplikaci LA

Zuby Ivona 26.11.2016

Dobrý den,
před týdnem jsem byla trhat osmičky a při aplikaci injekce jsem v jazyku přerušovaně cítila ostrou bolest,jako by mi tu injekci pichl do jazyku. Jazyk mi otekl,cítím na špičce jazyka brnění...celá pravá strana mě táhne doprava i jazyk. Bolí mě pod jazykem..bolí mě také celá levá tvář až ke spánku..Dostala jsem antibiotika a beru B komplex. Po extrakci jsem chladila,nyní zahřívám. Chtěla bych Vás poprosit o názor a radu co bych ke zlepšení stavu mohla udělat. Jsem z toho už docela otrávená a bojím se,že tento stav bude trvalý. Děkuji

avatar-placeholder
Odpovídá lékař:

Specializace: Praktické lékařství pro dospělé Pracoviště: Ambulance praktického lékaře Benátky nad Jizerou

Dobrý den, předpokládám, že Váš problém řešíte s ošetřujícím zubařem, který provád...

Pro zobrazení odpovědi lékaře je nutné se přihlásit.
Přihlášení/registrace je zdarma a zabere průměrně 2 minuty.

Související dotazy

Bolest a otok dásní a jazyka
Zhruba před měsícem mě začala bolet dáseň za poslední...
Bílý povlak jazyka, pocit otoku jazyka
Dobrý den,chci se zeptat , můj problém je dlouhodobý.na...
Vnitřní otok jazyka
Dobrý den paní doktorko, mám dotaz ohledně mé maminky(53let)....
Otok víček
Dobrý den, obracím se na vás s dotazem na neustupující...
Akné a červenání pokožky
Dobrý den, mám otázku ohledně pleti spíše používaní...
Bolest a hlavně otok měkkého patra
Dobrý den, už druhý den mě trápí bolest a hlavně otok...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Otok chodidla

Dobrý den.Už třetí týden mě trápí otok pravého chodidla,nemůžu došlápnout,lékař...

Otok chodidla

Dobrý den,udělal se mi otok na chodidle ze spodní strany mezi patou a poštářkem...

Otok chodidla

Dobrý den. Již několikrát jste tu odpovídal na bolest chodidla. I mě druhý den...

Otok chodidla po zánětu

Dobrý den, potřeboval bych poradit s léčbou či postupem léčby. Již dva týdny...

Otok jazyka

Dobré den, trápí mě nejspíše utekly jazyk. Pridávám přílohu. Jedna polovina...

Otok jazyka

Dobry den dneska mi otekl z prave strany jazyk a bolest je podobna jak kdyby...

Otok jazyka

Přeji dobrý den, trápí mě otok jazyka, který neustává. Poprvé jsem si toho...

Otok jazyka

Dobrý den. Nedávno se mi stala nemilá příhoda. V noci jsem se vzbudila kvůli...

Otok jazyka

Dobrý den, ve středu večer jsem se cítila slabě, jako by při chřipce. Už...

Otok jazyka - potravinová alergie ?

Dobrý den, chtěla bych se Vas zeptat, zda-li se podle fotek může jednat o potravinou...

Otok jazyka, bílá skvrna na patře

Dobrý den, už téměř týden mám nateklý jazyk (po stranách jsou vidět otisky...

Otok je veliký, hodně tvrdý, ale nebolí.

Dobrý den, Jsem po operaci, vyndani cysty pod čelistí. Vše proběhlo v pořádku,...

Otok kloubů

Dobrý den. Již půl roku mám oteklé pravé koleno. Oteklo mi v době kdy jsem řešila...

Otok kloubu

Dobrý den, v červnu mi bude 14, mám údajně růstový otok pravého kolene, stejný...

Otok kloubu

Dobrý den,mám otekly kotník citlivý na jakýkoli dotek při některých pohybech...

Otok kloubu

Dobrý den, už asi 3 týdny mám nateklý malíček u ruky, otok se nezmenšuje ani...

Otok kloubu

Dobrý den, už tři týdny mám bouli u palce u nohy. Stalo se to den poté co jsem...

Otok kloubů prstů nohou

Dobry den, chtela bych pozadat o radu. Celkem pravidelne se mi delaji na prstech...

Otok kloubu ruky po úraze

Dobrý den, 7.10. jsem si při pádu pohmoždil vazy na prvním kloubu prsteníčku...

Otok kloubu, ztráta citlivosti

Dobrý den, před pár měsíci mi kloub prostředníčku (kloub mezi proximální částí...