Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup do lékařské poradny, možnost účastnit se soutěží a mnoho dalších výhod. Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte prosím e-mail, který jste používal(a) pro přihlášení na stránku

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Inzerce

Padání vlasů a obočí

Pavel . 19.11.2014

Dobrý den, už asi rok se potýkám s padáním vlasů a obočí. Je mi 19 a hustota vlasů je nesrovnatelná s vlasy v 17ti letech. Vlasy se lámou a jsou viditelně zeslábé. Musím si je mýt denně, jinak pokožka svrbí. U obočí a vlasů začalo vypadávání témeř stějně. Nechci vychazovat peníze za nefungující šampony a léky v kterých se nevyznám. Budu rád když mi poradíte kde může být můj problém, případně poradíte nějaký fungující přípravek na mou hlavu, děkuji.

Odpovídá:

MUDr. Silvie Rafčíková MBA

Specializace: Dermatovenerologie Pracoviště: Centrum estetické medicíny

dobrý den, potřebujete vyšetření a přesnou diagnózu , co Vám vlastně je protože padání vlasů je vždy symptom , nikoli příčina a tu odhalí až dermatolog a na základě toho Vám dá správnou léčbu. s pozdravem Raf

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů
Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám...

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Přejít do poradny

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů - testosteron - L -Glutamin, BCAA

Zdravím. Můj dotaz se týká ohledně padání vlasů. Posiluji, a tak používám různé...

Padání vlasů - vyšetření na endokrinologii/kožní+poděkování MUDr. Mackové

Dobrý den, paní doktorko - na úvod bych ráda poděkovala za rychlou odpověď na...

Padani vlasu = štitna žlaza?

Dobry den pani doktorko, ja bych mela na Vas dotaz ohledne padani vlasu. V poslednim...

Padání vlasů a antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, užívala jsem půl roku antikoncepci Qlairu,...

Padání vlasů a antikoncepce Minerva

Dobrý den, mám problém s vlasy. Před měsícem jsem vysadila horm.antikoncepci...

PADANI VLASU A BILKOVINY

vazena pani doktorko jiz 9mesicu mi padaji vlasy beru methionin biotin nic mi...

Padání vlasů a DHEA

Dobrý den, již 2 roky se léčím s padáním vlasů, ale zatím bez úspěchu. Veškeré...

Padání vlasů a Evra

Dobrý den, užívám antikoncepci Evra 4 a půl roku a poslední rok mi dost padají...

Padání vlasů a flíčky v obličeji

Dobrý den, asi poslední měsíc mi padají vlasy víc než kdy dřív, při mytí jsem...

Padání vlasů a hormonální léčba

Dobry de chtěla bych se zeptat jsem po operaci prsou a beru hormonální léky...

Padani vlasu a rozsypani zubu

Dobry den, Mam na Vas dotaz ohledne rozsypani zubu a lamave, znicene vlasy....

Padání vlasů a štítná žláza

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na dva problémy. Začala jsem brát 1/2 Euthyroxu...

Padání vlasů a štítná žláza

Dobrý den,chtěla bych se zeptat a prosím o radu.Mámsníženou činnost štítné žlázy,odběr...

Padání vlasů a uzel na štítné žláze

Dobrý den, mám velký problém s padáním vlasů. Vlasy padaly od 6/2006 do 10/2006,...

Padání vlasů bez nalezené příčiny

Dobrý den. Již čtyři měsíce mi padají vlasy. Dosud nepomohla kosmetika z lékárny...

Padání vlasů na temeni, zjizvená pokožka, muž 33 let

Manžel má 33 let, začínají mu vypadávat vlasy na temeni, ale pokožku, kde mu...

Padání vlasů plus trávící potíže

Dobrý den, přes rok mi padají vlasy a slábnou. Půl roku předtím než mi začali...

Padání vlasů po antikoncepci

Dobrý den mám takový problém. Před 4 měsíci jsem začala brát antikoncepci a...

Padání vlasů po antikoncepci

Dobrý den p. doktoře, je mi 22 let, před 4 lety mi začaly padat vlasy, kožní...

Padání vlasů po antikoncepci Triquilar a Tri-regol

Dobrý den. Moc bych se chtěla zeptat na padání vlasů způsobené antikoncepcí....

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Skladování HA NuvaRingu

Dobrý den, paní doktorko, prosila bych Vás o radu, zda mohu užívat antikoncepci...

Oční kapky - těhotenství a kojení

Dobrý den, již mnoho let si kapu Betoptic a Xalatan. Můžete mi prosím sdělit,...

Poštípání hmyzem

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné nakazit se boreliózou od bodavého...

Mnohočetné obtíže

Dobrý den paní/ pane doktore chci se zeptat, mamka už několik let trpí bolesti...

Tmavě hnědý výtok

Prosím o radu. Už 2 dny mám tmavě hnědý výtok a vcelku bolestivý (nic extra)...

MUDr. Miroslava Horníková

Ordinace revmatologie

Bylinné čaje zklidní váš spánek

Chcete spát zdravěji, vydatněji a lépe? Vyzkoušejte na vlastní kůži účinek rostlin,...

Přípravek Heart tonic

Dobrý večer. Léčím se na hypertenzi, diabetes a mám srdeční arytmii. Užívám...

Bolest za krkem

Dobrý den, mám problém s tupou bolestí za krkem. Asi před 5 dny jsem si...

Píchání u srdce při nádechu

Dobry den,vcera me zacalo pichat u srdce pri nadechu a boli me z toho leva ruka..muzu...

Vitaminy

Dobry den, objednala jsem si samostatne vitaminy: selen, zinek, kremik a biosil....

MUDr. Michal Fišara

Praktický lékař gynekolog

Bílá skrvna okolo znaménka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně bílé skrvnky okolo mateřského znaménka...

Asi pred tydnem se mi zvetsila uzlina v levem podpazi

Dobry den. Asi pred tydnem se mi zvetsila uzlina v levem podpazi,neni nijak...

Poškozené nervy

Dobrý den ráda bych se vás na něco zeptala.Před měsícem jsem si vylila na nohu...

Rezistence v podbřišku

Dobrý den, před měsícem a půl jsem byla na potratě, který proběhl v pořádku....

Antidepresiva

dobry den ,děkuji za odpověd ,užívám cipralex a předtím olwexyu,nyní při užívání...

Mírné píchání v pochvě

mám 52let a už 2roky nemám měsíčky. V poslední dobš mávám častější záněty močového...

Může užívání Detralexu maskovat krvácení z kolorektálního karcinomu?

Dobrý den. Dlouhodobě užívám lék Detralex proti krvácení hemoroidů, které mě...

Svědění pohlavních orgánů

Dobrý den, už týden se snažím vyléčit nepříjemné svrbení stydkých pysků. Z...

Inzerce
Poslat e-mailem
Inzerce
×