Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Reklama

Padání vlasů a antikoncepce

Kožní obtíže Dominika 19.2.2018

Dobrý den,
potřebovala bych poradit. Beru 1 měsíc antikoncepci Yadine. Zrovna teď mám týdenní pauzu.
Zjistila jsem, že mi za ten měsíc ubylo dost vlasů. Je to na mě dost znát, jelikož mám husté vlasy. Prořídla mi pěšinka a vlasy mě bolí. Je to pro mě dost psychický šok, protože nevím co s tím dělat.
Jestli mám běžet k praktickému lékaři nebo se objednat na gynekologii. Objednala jsem si Biosil a Panthenol.
Co by jste mi poradil/a ?

Odpovídá lékař:

MUDr. Kateřina Kovaříková

Specializace: Praktické lékařství Pracoviště: Vamed-Mediterra

Dobrý večer,
problém je velmi nepříjemný. Padání vlasů bohužel patří mezi méně časté nežádoucí účinky antikoncepce, kterou užíváte. Bude tedy vhodné navštívit Vašeho gynekologa a probrat možnost změny antikoncepce. Prozatím bude vhodné vlasy šetřit, tedy nesvazovat do ohonu, nebarvit, nenosit příliš často pokrývku hlavy.
Doplňky stravy určitě také pomohou. Pokud by nepomohly změna antikoncepce, bude vhodné cestou praktického lékaře doplnit vyšetření štítné žlázy a zásob železa v těle.
S pozdravem

Odpovídá lékař:

MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie

Kožní lékař vám může předepsat lokální přípravek na posílení vlasových kořínků, zkuste ev. užívat i methionin kapsle. Bylo by vhodné vyloučit jiné příčiny výpadu krevními testy. Pokud se stav nezlepší, bude na místě změna či vysazení antikoncepce.

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů po antikoncepci
Dobrý den p. doktoře, je mi 22 let, před 4 lety mi...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Padání vlasů
Dobrý den, už přes 14-dní mi padají hodně vlasy a mám...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 30 let má dvou a půl letou holčičku jsem na mateřské dovolené,...

Padání vlasů

Dobrý den, Ráda bych se zeptala, jestli bych mohla předejít zhoršení stavu...

Padání vlasů

Dobrý den, chci se zeptat na nějaký přípravek proti vypadávání vlasů a na podporu...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěla bych se poradit jak postupovat. Před rokem a půl jsem musela...

Padání vlasů - Alpicort F

Dobrý den, před 5 měsíci jsem z důvodu trombofilní mutace vysadila HAK a od...

Padání vlasů - estrogen

Dobrý den, dlouhodobě mne trápí intenzivní padání vlasů. O štítnou žlázu se...

Padání vlasů - stítná žláza

Dobrý den, asi před půl rokem jsem zaznamenala zvýšené padání vlasů. Byla jsem...

Padání vlasů - testosteron - L -Glutamin, BCAA

Zdravím. Můj dotaz se týká ohledně padání vlasů. Posiluji, a tak používám různé...

Padání vlasů - vyšetření na endokrinologii/kožní+poděkování MUDr. Mackové

Dobrý den, paní doktorko - na úvod bych ráda poděkovala za rychlou odpověď na...

Padani vlasu = štitna žlaza?

Dobry den pani doktorko, ja bych mela na Vas dotaz ohledne padani vlasu. V poslednim...

Padání vlasů a antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, užívala jsem půl roku antikoncepci Qlairu,...

Padání vlasů a antikoncepce Minerva

Dobrý den, mám problém s vlasy. Před měsícem jsem vysadila horm.antikoncepci...

PADANI VLASU A BILKOVINY

vazena pani doktorko jiz 9mesicu mi padaji vlasy beru methionin biotin nic mi...

Padání vlasů a DHEA

Dobrý den, již 2 roky se léčím s padáním vlasů, ale zatím bez úspěchu. Veškeré...

Padání vlasů a Evra

Dobrý den, užívám antikoncepci Evra 4 a půl roku a poslední rok mi dost padají...

Padání vlasů a flíčky v obličeji

Dobrý den, asi poslední měsíc mi padají vlasy víc než kdy dřív, při mytí jsem...

Padání vlasů a hormonální léčba

Dobry de chtěla bych se zeptat jsem po operaci prsou a beru hormonální léky...

Padání vlasů a o

Dobry den, kvuli nadmernemu padani vlasu jsem byla u lekare a ten mi udelal...

Padání vlasů a obočí

Dobrý den, už asi rok se potýkám s padáním vlasů a obočí. Je mi 19 a hustota...

Padani vlasu a rozsypani zubu

Dobry den, Mam na Vas dotaz ohledne rozsypani zubu a lamave, znicene vlasy....

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Špinění mimo cyklus, pálení močové trubice

Dobrý den, za měsíc mi bude 41 let. Mám dotaz ohledně špinění mimo cyklus....

Příznaky syfilis

Dobrý den, obracím se na vás se značnými obavami a prosím o radu... V únoru...

Bradavkovitá ježatost penisu?

Dobry den,chci se prosim zeptat.Udelala se mi vyrazka na penisu,svedi me jen...

Nejasnou nemoc by vždy měl vidět lékař

dobry den. prosim mam dotaz. beru Agen5 -rano a vecer. tlak v norme. a najednou...

Pooperační kýla

Jsem po levostranné hemikolektomii . Po osmi letech se mi vytvořila kýla na...

Pálení žáhy

Dobrý den, chtěl bych se poradit ohledně svých týden trvajících potíží s...

Bolesti zápěstí

Dobrý den, už několik let mě vždy několik měsíců bolí zápěstí po několika měsících...

Píchavé bolesti na hrudníku

Dobrý den, nějakou dobu mě píchá na pravé straně plíce, ale pouze na pravé straně....

Bulka nad varletem

Dobrý den. Dnes jsem si nad levým varletem (v nadvarleti )nahmatal takovou bulku...

Warfarin a čaje

Dobrý den.Chtěla bych se zeptat,jaký čaj mohu pít,když užívám Varfarin.Růžový,každý...

Na kůži penisu se mi udělala červená skvrna

Dobrý den, na kůži penisu se mi udělala červená skvrna, máte tušení co by...

Vysoký obsah železa v krvi

Dobrý den - manžel již rok má zvýšené železo v krvi-1000-neznám názvy hodnot...

Růst

Dobrý den , je mi 15 let , a chtěl bych se zeptat , jestli se dá zrušit růst...

Můžu si vzít ibalgin pokud užívám antibiotika?

Dobrý den, užívám V-PENICILIN 0,8 MEGA BIOTIKA a bolí mě stolička. Můžu si vzít...

Mám bolest bederní páteře

Dobrý den pane doktore mám bolest bederní páteře a již mě bolí i celá noha...

Bolest zad-bederni

dobry den,prosim o vysvetleni nalezu z rtg.jiz 2 mesice boli zada v bederni...

Zapomenutá pilulka

Dobrý den, chtěla bych se spíše ujistit, mám antikoncepci Dienille a zhruba...

Pocit knedlíku v krku

Dobrý den Pane doktore, je mi 17 let a asi týden mě trápí pocit knedlíku v krku....

RUDÉ-Krvavé puchýře na patře?

Dobrý den, občas se mi na tvrdém patře utvoří tato červená mapa, která někdy...

Zvýšené CRP a nižší tepová frekvence

Dobry den, pred 14 dny jsem si vsiml ,ze me zpocene triko po sportovnim vykonu...

Reklama
Zavřít