Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup do lékařské poradny, možnost účastnit se soutěží a mnoho dalších výhod. Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte prosím e-mail, který jste používal(a) pro přihlášení na stránku

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Inzerce

Padání vlasů - stítná žláza

Endokrinologie Daniela . 20.1.2009 redakce uLékaře

Dobrý den, asi před půl rokem jsem zaznamenala zvýšené padání vlasů. Byla jsem na krevních testech a jediné, co my našli je zvýšený choleterol 6,02 a mírně zvýšený hormon T4 (149,1nmol/l). Nyní jdu ještě na vyšetření na endokrinologii, kvůli tomu zvýšenému hormonu T4, ale prý je zvýšen jen mírně a nebude to příčina. Co sjem četla, tak by semohlo jednat o mírné zvýšení činnosti štítné žlázy, ale podle příznaků mám spíš sníženou (únava, zácpa, zimomřivost, zvýšený cholesterol,...) tak tomu moc nerozumím .... Myslíte, že to může mít něco společného s výpadem vlasů? Děkuji.

Odpovídá:

Lékař uLékaře.cz

Dobrý den, poruchy činnosti štítné žlázy bývají jednou z mnoha příčin nadměrného padání vlasů, jež může být způsobeno i nešetrnou úpravou vlasů, stresem, chybným stravováním a pod. Doporučovala bych vyzkoušet šampony a kůry s aminexilem.

Související dotazy

Padání vlasů
Dobrý den,mám problém s padáním vlasů.Jsem v přechodu,užívám...
Padání vlasů
Dobrý den je možné umřít, když používám minoxidil na...
Padání vlasů
Dobrý den, mám jemné a ne příliš husté vlasy. Již...
Padání vlasů
Dobrý den, již přes rok řeším padání vlasů a zvýšený...
Akne a padání vlasů
Dobrý den, mám několik příznaků:akne,občasné padání...
Padání vlasů u čtyřletého dítěte
Dobrý den, chtěla jsem Vás požádat o radu ohledně padání...

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Přejít do poradny

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Padani vlasu

Dobry den, Chtěl bych se Vás zeptat za jak dlouho cca mi po chemoterapii začnou...

Padání vlasů

Dobrý den,chtěla bych vyzkoušet přípravek Viaderm,ale nevím,jestli Viaderm complete...

Padání vlasů

Dobry den,hodne mi padaji vlasy a uzivam Methionin.Chtela bych se zeptat jestli...

Padání vlasů

Dobrý den, je mi 22 let a přibližně rok mě trápí poměrně rozsáhlé padání mých...

Padání vlasů

Dobrý den, už tři měsíce mám opravdu nadměrné padání vlasů, nejprve jsem si...

Padání vlasů

Dobrý den, již asi rok pozoruji problém se zvýšeným padáním vlasů. Mám cca o...

Padání vlasů

Dobrý den, brala sem 10 let antikoncepci (2 roky pramíno 28, 6 let diane 35,...

Padání vlasů

Dobrý den, chtěl bych jsem se zeptat, proč mojí přítelkyně při česání vlasů...

Padání vlasů - Alpicort F

Dobrý den, před 5 měsíci jsem z důvodu trombofilní mutace vysadila HAK a od...

Padání vlasů - estrogen

Dobrý den, dlouhodobě mne trápí intenzivní padání vlasů. O štítnou žlázu se...

Padání vlasů - testosteron - L -Glutamin, BCAA

Zdravím. Můj dotaz se týká ohledně padání vlasů. Posiluji, a tak používám různé...

Padání vlasů - vyšetření na endokrinologii/kožní+poděkování MUDr. Mackové

Dobrý den, paní doktorko - na úvod bych ráda poděkovala za rychlou odpověď na...

Padani vlasu = štitna žlaza?

Dobry den pani doktorko, ja bych mela na Vas dotaz ohledne padani vlasu. V poslednim...

Padání vlasů a antikoncepce

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, užívala jsem půl roku antikoncepci Qlairu,...

Padání vlasů a antikoncepce Minerva

Dobrý den, mám problém s vlasy. Před měsícem jsem vysadila horm.antikoncepci...

PADANI VLASU A BILKOVINY

vazena pani doktorko jiz 9mesicu mi padaji vlasy beru methionin biotin nic mi...

Padání vlasů a DHEA

Dobrý den, již 2 roky se léčím s padáním vlasů, ale zatím bez úspěchu. Veškeré...

Padání vlasů a Evra

Dobrý den, užívám antikoncepci Evra 4 a půl roku a poslední rok mi dost padají...

Padání vlasů a flíčky v obličeji

Dobrý den, asi poslední měsíc mi padají vlasy víc než kdy dřív, při mytí jsem...

Padání vlasů a hormonální léčba

Dobry de chtěla bych se zeptat jsem po operaci prsou a beru hormonální léky...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Bolest žaludku

Dobrý den, mám dlouhodobý problém, který mne trápí intenzivně něco přes rok. Bolí...

Bradavkovitá ježatost penisu

Dobrý den. Je mi 14 let a na penisu mám tyto pupínky chci se zeptat o co jde...

Mixomatóza

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda je toto onemocnění králíků přenosné na...

Chrapot u 6měsíčního dítěte

Dobrý den, před 10 dny náš 5měsíční syn pískal, výskal, zkoušel celý den různé...

MUDr. Pavla Hesounová

Ordinace PL pro dospělé

Bile vystupky a fleky na penisu

Dobry den, uz nejakou dobu mam na zaludu bile vystupky, jsou na dotek necitlive,...

Popis CT- leukoaraioza

Dobrý den, po vyšetření CT mozku, bylo mimo jiné konstatováno: Supratentoriálně...

Bolest žaludku

Dobrý den , Mám 24roku a pár let mám potíže se žaludkem, vždycky cca po půl...

MUDr. Eva Bučková

Praktická lékařka

Prokousnutý jazyk

Dobrý den, dcera mě před 4dny kopla do spodní čelisti a já jsem si prokousla...

Jsem si všiml červených teček na kůži penisu

Dobré odpoledne Před pár dny jsem si všiml červených teček na kůži penisu,...

MUDr. Jarmila Fučíková

Ordinace praktického lékaře

Křečové žíly si v extrémních teplotách příliš nelibují

Křečovým žilám se nezavděčí ani léto, ani zima. Oba extrémy teplot – zimy i...

Neriskujte a chraňte se před sluncem!!!

Díky slunečnímu záření se v kůži tvoří vitamin D. To je známá věc. Vitamin D...

Přeleželá ruka

Dobrý den, nechtěně jsem dnes v noci ležela na ruce svému rok a půl starému...

Tvrdá žíla na penise v jakémkoli stavu

Dobrý den, nevím, jestli jsem zde správně umístil dotaz, ale chci se zeptat,...

Neuropatie, bolestivý následek cukrovky i pásového oparu

Neuropatií rozumíme postižení nervů, které může být nejen zdrojem silných bolestí,...

Bolest žaludku

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak se mám zbavit toho, že se v noci dost...

MUDr. Eva Ryšavá

Praktický lékař

Červený flek na holeni

Dobrý den, udělal se mi na noze, na holeni, takový červený asi centimetrový...

Inzerce
Poslat e-mailem
{}
Inzerce
×