Stížnost na zubaře
Dobrý den, chtěl bych se poradit, jak správně postupovat, pokud nejsem spokojen s konkrétním chováním zubaře v Ledči nad Sázavou, sami sestřičky s ním mají problém.
Vše začalo tím, že opravdu nechodí včas do práce. Všichni pacienti objednaní na 800 čekají až přijde po 1000 do práce. Proto jsme čekali pokaždé více jak dvě hodiny v čekárně.
Opravdový problém ale nastal, když má přítelkyně zaplatila za implantát. Během běžné kontroly panu zubaři vyklouzl šroubovák do jejího krku. (Bylo to z jeho zanedbání, jelikož si nevzal potřebný ochranný přostředek, který si příště konečně vzal).
Nicméně Přítelkyně musela na gastroskopii a na štěstí se po dvou dnech dostal šroubovák ven. Pan zubař se choval, jako by to nebyla jeho chyba a i když se na další kontrole přeci jen omluvil, čekali jsme třeba nabídku menšího finančního odškodnění, protože kvůli němu nemohla tři dny do práce a byla v neustálém strachu. Přítelkyně to již nechce řešit, ale já jsem samozřejmě rozhořčen.
MUDr. Lenka Smejkalová
Specializace: Praktické lékařství pro dospělé
Dobrý den pane Filipe.
Při nespokojenosti s lékařem můžete tohoto lékaře změnit. Dále př...