Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Inzerce

Ztráta imunity

Patrik 10.3.2015 redakce uLékaře

Dobrý den, tímto bych Vás chtěl poprosit o vaši radu a doporučení či postup léčby.... Začnu úplně od začátku.. někdy koncem října jsem měl problémy s akné (myslím takové to běžné akné). Takže jsem začal více používat kosmetické přípravky a dával jsem si na obličej různé věci s doměním že své pleti pomůžu (mrkev, banán cibule, rajče atd) Akné ustoupilo ale s přicházející zimou se mi začaly dělat takové malé šupinky na tvářích.. zareagoval jsem teda tak, že jsem si začal mazat obličej Calciovkou a následně krémem Helios Herb s arganovým olejem.. jenže asi týden po posledním namazání se mi začly dělat takové tmavé žluté a mokvající fleky na tvářích a celá kůže byla hrubá a vypadala jako by byla nasáklá potem a po namočení vodou mi celý obličej zmokval a stačilo málo a celá vrstva kůže se mi sloupla a na místech kde byly žluté fleky byly fleky červěné.. nijak jsem tomu nevěnoval pozornost a doufal že naroste nová a zdravá vrstva... jenže se tak nestalo... znovu rostla kůže s někdy mokvajícími a někdy tvrdými žlutými fleky... a zase po namočení se mi sloupla....takhle se to několikrát opakovalo... Zašel jsem teda konečně k lékaři který mi udělal rozbor krve a moči... zjistil že mám v krvi zlatého streptokoka (říkal něco s autoimunitou) vlastně že ten streptokok je následkem té ztráty autoimunity.. který nejspíše způsobuje tento zánět, jenžv se mi dostal i do očí a udělaly se mi červěné flíčky na jazyku.... nasadil mi tedy antibiotika Penbene 1 500 000... dithiaden 3x denně a každé ráno Prednison.. s tím že každé ráno mazat Advantant krémem..... takže po poslením sloupnutí kůže Jsem to pečlivě začal používat s tím rozdílem že jsem si Advantan krém mazal na noc... po deseti dnech jsem dobral antibiotika a pořád mazal krémem.. bohužel obličej byl v pořádku do té doby než jsem vylezl na sluníčko... během těch dnů co se tvořila nová vrstva se fleky netvořily a byla hladká na dotek...jediné co bych vytknul je, že mi ten Advantan krém poměrně vysoušel a dělal opět malé šupinky na tváři..... jenže po styku se sluníčkem se mi obličej spotil a na místech kde dochází k větší tvorbě mazu nos brada a pod očima mi kůže opět zežloutla a zmokvala. A místech kde se nacházeli fleky zčervenala a celý obličej mě pálel. Po jemném otřetí vodou bez chloru se mi opět setřela... opravdu nevím co s tím... pokud nechám novou vrstvu růst déle jak týden, tak mi vždy zežloutne ale pouze když se zpotím... když jsem v chladu tak ne... mám takový pocit jakoby mi ta nová vrstva vadila.. vždy po setření se cítím lépe.. nic mě nesvědí ani nic nemokvá... děkuji Vám mnohokrát za každou radu.. jsem opravdu v nesnázích..

Přeji hezký den

Odpovídá lékař:

MUDr. Aleš Ducháček

Specializace: Všeobecné lékařství Pracoviště: Praktický lékař, Praha

Dobrý den, pane Patriku. Omlouvám se za opoždění odpovědi, dotaz byl až nyní ke mě přesunut. Oceňuji, že jste se snažil problém v textu co nejlépe popsat, je ale třeba pochopit, že kožní potíže těžko hodnotit bez možnosti pacienta vidět. Váš popis ukazuje na možný kontaktní ekzém nebo těžkou seborhoickou dermatitidu s možnou komplikací ve smyslu druhotné bakteriální infekce, event. může jít také prvotně o infekční problém aj. To je ale jen orientační vyjádření - je samozřejmě nutné se na vše nejasné a na další postup ptát především Vašeho ošetřujícího lékaře - jakou Vám sdělil diagnosu? Váš popis výsledků pomocných vyšetření je bohužel poněkud nejasný - proč lékař hovořil o poruše imunity?, co znamená "zánět se mi dostal do očí" - jaké jste měl potíže?, proč byla zároveň s léčbou předpokládané probíhající infekce (antibiotika) nasazena i léčba kortikoidy celkově (Prednison) i místně (Advantan)? Předpokládám, že s ošetřujícím lékařem jste v kontaktu a jste pozván na kontrolu, doporučuji tedy konsultovat další postup především s ním - při znalosti detailů (celkový zdravotní stav, veškeré výsledky laboratorních testů aj.) Vám může poradit adekvátně - takto přes internet to bohužel není možné. Přeji brzké zlepšení stavu!

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Související dotazy

Imunita
Dobry vecer,chtel sem se zeptat jak se da zlepsit imunita?a...
Imunita
Dobrý den, mám sníženou imunitu v následku čehož trpím...
Imunita
dobrý den během 6 měsíců mam čtvrté antibiotikum tentokrát...
Oslabená imunita
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o radu, jak na...
Imunita
Dobry den. Rada by som sa spytala ci ma alebo nema...
Imunita
Dobrý den, prosím o radu ,jak posílit slizniční imunitu?Mám...

Doporučujeme

Více dotazů z poradny

Ztrátá chuti na sex

Dobrý den,chtěla jsem Vás požádat o radu.Je mi 25 a před rokem jsem se vrhla...

Ztráta chuti na sex

Dobrý den, jsem s přítelem už 5 let ale od ty doby, co beru antikoncepci tak...

Ztráta chuti na sex po Doxybene

Dobrý den. Chci se touto cestou optat, na lék Doxybene a sex při jeho užívání.Můj...

Ztráta chuti na sex po porodu

Dobrý den pane doktore, mám takový problém. Jsme s manželem 8 let. První rok...

Ztráta chuti na sex-Arketis

Dobrý den, již tři měsíce užívám lék Arketis na stavy úzkosti, lék je dobrý,...

Ztráta chutí po operaci krčních mandlí

Dobrý den, před dvěma měsíci jsem byla na odstranění krčních mandlí, vše se...

Ztráta chuti po radioterapii

Dobrý den, měla bych na Vás dotaz. Babička po operaci maligního nálezu v oblasti...

Ztrata chuti po tonziektomii

Dobry den Jiz je to mesic co jsem po chirurgickem odstraneni krcnich mandli....

Ztrata chuti po tonziektomii

Dobry den Jiz je to mesic co jsem po chirurgickem odstraneni krcnich mandli....

Ztráta chuti po virozách

Dobry den, Poslední zhruba 3/4 roku jsem měla časté virózy, chřipku, anginu,...

Ztráta kontrastu

Dobrý den, při čtení ztrácím na pravém oku jas a kontrast. Čím to může být?...

Ztráta koordinace

Dobrý den, v 11 letech jsem začala vtáčet levou nohu dovnitř. Dostávala jsem...

Ztráta kořene zubu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda a jak je možné, že se dceři rovnatkami...

Ztrata krve

Dobry vecer.Mela bych otazku ohledne zdravi sveho tatky.Uz asi 4rokem ma problemy...

Ztráta krve při menstruaci

Dostalo se mi nedávno odpovědi, že krev při měsíčkách, je ta krev, kterou máme...

Ztráta libida

Dobrý den, ráda bych se vás zeptala jestli je možné po dlouhodobém užívání léku...

Ztráta libida

Dobrý den, mám problém se ztrátou libida. Je mi 28 let a několik měsíců mám...

Ztráta libida a problémy s erekcí

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na problémy, které mě již delší dobou trápí....

Ztrata libida partnerky

Měli jsme s přítelkyní naprosto harmonický vztah nicmene partnerku po celou...

Ztráta libida po užívání antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na jednu věc, je mi 26 let a užívám antikoncepci...

Naposledy přečtené dotazy z poradny

Cysta vaječníku -operace ?

Dobrý den, Je mi 17 let a dnes jsem byla poprvé na gynekologii, neměla jsem...

Asentra - dlouhodobé užívání

Dobrý den, mám dotaz ohledně léků Asentra 50mg. Před osmi lety jsem prodělala...

Krém proti opruzeninám a proleženinám

Potřebuji poradit nejaký krém,nebo mast,jako prevenci proti proleženinám a opruzeninám...

Pálení stydkých pysků

Dobry den mam dotaz co delat pri styku kdyz do me partner vstoupi mi jakoby...

Bolest uprostře hýždí vystřelující do celé nohy

Dobrý den pane doktore, prosím Vás o pomoc. Již delší dobu (cca 3/4 roku)...

Výtok je bílý, průhledný někdy nažloutlý a hlenovitý a také zapáchá občas.

Dobrý den, trápí mě výtok už několik let. Je mi 16 a výtok je bílý, průhledný...

Warfarin a nové léky

Užívám již asi 2 -3 roky Warfarin 5 mg / 1 prášek denně. dostal jsem ho na...

Nitroděložní tělísko

Dobrý den, jsem už nešťastná. Nechala jsem si zavést hormonální tělísko Jaydess....

Pocit na zvracení po jídle

Dobry den,posledni pul rok je mi porad na zvraceni po kazdym jidle je mi špatně,...

Křeče v končetinách

V posteli raním protahováním se stává dosti často ,že dostanu křeč do pravé...

Výsledky jaterních testů- zvýšené GGT

Dobry den mam výsledky s--Bil celk 16,3. S-alz0,75 S-asi 0.40 s-ggt 2,44 s--Alp...

Čepy a povlaky na mandlích

Dobrý den, mám takovéhle čepy, povlaky na mandlich, na pravé více... bez bolesti...

Hormony štítné žlázy

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat ,beru euthyrox 4xkrát týdně 75 a 3 krát 50,odběr...

Citlivost bradavek a zpožděná menstruace

už třetí den mám mírně zvetšené a na dotek citlivé a bolavé bradavky, také jsem...

Hlen ve stolici

Dobrý den, já se omlouvám, že sem stále píšu, ale už jsem sem psal, že jsem...

Vyndání stehů po extrakci zubů

Dobrý den. Před týdnem jsem byl na trhání osmiček. Díry po zubech mi byly zašity...

Peeklampsie

Dobrý den. Kvůli zvýšenému riziku preeklampsie v těhotenství (1:70) beru již...

Těhotenství a menstruace

Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je možné mít menstruaci v době těhotenství...

Můj syn má problém-Masturbace

Dobrý den, Můj syn když masturbuje a po cca.50 sec ho začne něco jakoby lechtat...

Tetanické problémy, CT vyšetření mozku

Dobrý den, před pár dny jsem byla hospitalizována na neurologickém oddělení...

Inzerce
×