Adenom hypofýzy

Dobrý den! Chtěla jsem se zeptat ,na adenom hypofýzy , kterým trpí moje blízka osoba.Ma zvýšenou hodnotu prolaktinu, tak ji predepsali dostinex .Je normální, že po jeho užìtí ,se člověku začne motat hlava a mít záblesky před očima nebo dokonce I zvracet?? Dále jsem chtěla vědět, jestli ji mužů nějakým způsobem pomoct , třeba jestli neexistují nějakè čaje , byliny nebo potraviny , které by ji pomohly ..třeba aspoň od bolesti hlavy??? Dále jaká je statistika na úmrtnost nebo vyléčení nádoru ?? Nebo jak poznáme , že se ji to třeba nezhoršuje? A lékaři ji ještě oznámili, že nemusí na hemoterapie ale, že postačí jenom léky.. Predem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nádor Vaší blízké osoby je hormonálně dobře léčitelný.Ovšem je to dlouhodobý proces,potíže na začátku léčby jsou běžné,nelze výrazněji ovlivnit bylinkovými čaje,pomůže podpůrná psychoterapie.pokud by byla hormonální léčba málo ůčinná,bude Vám další postup sdělen.Určitě nic sami nepodnikejte Kl

MUDr. Eliška Klímová
MUDr. Eliška Klímová

Specializace: Neurologie
Pracoviště: Neurologie-EMG s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x