Antikoncepce

Dobrý večer, je mi 15 let. Pohlavní styk jsem ještě neměla. Před 18-ti dny jsem začla užívat mou první HA Katyu. Prvních 10 dnů proběhlo v pořádku. V posledním týdnu mě však bolí v celé dolní části zad (na pravém boku až píchá), mám nafouklé břicho, bolestivé křeče v podbříšku (při zmáčknutí to bolí), bolesti hlavy (časté, dlouhé, aspoň 30-60min, někdy déle) a častější potřebu se vyčůrat (někdy jen pocit, ale nejde to). Předem Vám děkuji za Váš názor. S pozdravem, Adriana.

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech se mohou drobné vedlejší účinky projevit,než si organizmus zvykne,ale bolesti hlavy a křeče v podbřišku by být neměly.Zajděte na vyšetření,zda se nejedná o něco jiného a zkuste se dohodnout s vaším gynekologem na nízkodávkovaném preparátu Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: