Antikoncepce

Dobrý den, užívám antikoncepci Jeanine, bohužel díky mému pochybení došlo k tomu , že při vynechání antikoncepce , jsem vynechala o dva dny déle než jsem měla ( 9 dní ). Jeanine beru většinou déle než 21 dní ( asi 2 měsíce ) , kvůli bolestem břicha. Co mám teda dělat ?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste začala opět užívat antikoncepci po 9 - denní pauze, pokračujte nadále v užívání, jen prvních 7 dní používejte ještě další antikoncepční metodu (kondom).

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Artritida: nemoc nejen těla
Články: Artritida: nemoc nejen těla
Artritida i deprese jsou...
Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Články: Co všechno vás čeká po operaci křečových žil
Chystáte-li se vyřešit...
Na „křečáky“ platí léčivé punčochy
Články: Na „křečáky“ platí léčivé punčochy
A ne ledajaké! Jedná se o...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Rakovina kůže
Články: Rakovina kůže
Rakovina kůže je souhrnné...
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Jsou kortikoidy v léčbě alergické rýmy bezpečné?
Články: Jsou kortikoidy v léčbě alergické rýmy bezpečné?
K léčbě alergické rýmy a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: