Antikoncepce

Dobrý den, mám na Vás takový zvláštní dotaz. Zajímalo by mě, za jak dlouho po vysazení hormonální antikoncepce odezní negativní účinky v případě, že ženě tato antikoncepce nesedí? Po antikoncepci jsem začala přibíhat, teď ti budu vysazovat. Četla jsem ale, že může trvat až rok, než se tělo od hormonů zcela odprostí. Jaký je Vás názor? Děkuji Vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Učínek antikoncepce končí menstruací,která následovala po jejím užívání Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Články: Mluvíte ze spaní? Nejezte v noci
Mluvíte ze spaní nebo ve...
Pálení žáhy nemusí být banalita. Může jít o velký problém!
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Gynekologické vyšetření
Články: Gynekologické vyšetření
Gynekologické vyšetření je...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: