Antikoncepce

Dobrý den,pane doktore. Užívám první měsíc a první antikoncepci Katya a už přes týden špiním. 1.Jak dlouho to ještě bude trvat? 2.Je to normální? Paní doktorka mi předepsala Ascorutin(teď ho užívám třetí den), 3.za jak dlouho zabere? 4. Čím to může být? Děkuji,Lada

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech po nasazení antikoncepce se špinění může vyskytnout Ascorutin by to měl upravit.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x