Antikoncepce

Dobrý den, paníe doktore, vím, že je to pořád dokola, ale potřebuju se ujistit.. V březnu jsem jednou zvracela cca 6 hodin po vzetí pilulky a poté jsem měla až 8. den pohl. styk( 16.3.), další týden jsem měla jednorázový průjem cca 3 hodiny po pilulce, až 4. den proběhl PS. (23.3.) Byl antikoncepční účinek oslaben nebo už jsem byla chráněná? Od té doby jsem si dělala 4 TT ( jeden i včera) a všechny negativní, můžu tomu věřit? Volala jsem mé p. doktorce a ta mi řekla, že mám přijít za ní, jen pokud mi vyjde pozitivně, jinak ne. Děkuji mockrát:)

Odpověď odborníka:

Chybí mi podstatný údaj-datum posledních menses

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x