Antikoncepce a menstruace

Dobrý den, uživam prvne antikoncepci Belara. Začala jsem ji uživat první den menstruace, ale 13 a 14 den sem si ji zapoměla vzít. Hned jak sem ji začala uživatele prvne místo 5ti denního menstruačního cyklu jsem ji mela 9 dni. Pak to bylo v pohodě az teď na ten 13 a 14 den co sem si ji nevzala. Začala mi zase menstruace. Je mi to vázně nepříjemné a nevím co dělat. Poradíte mi Prosím? Předem Děkuji Konečná

Odpověď odborníka:

Začala jste krvácet z poklesu hladin protože jste si zapomněla 2 dny vzit antikoncepci doberte platíčko udělejte 7 denní pauzu a pak začněte nové platíčko. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bakerova cysta Dnes jsem byla na odsáti Bakerovy cysty, pan primář mi ale...
  • Bolesti na solar plexus Už dva měsíce mě pobolívá v místě solar plexus, občas...
  • Motání hlavy, nevolnost, slabost Na konci února jsem musela být převezena...
  • Bolest hlavy za očima Už několik týdnů mě příšerně bolí hlava. Bolest je...
  • Hiv Pane doktore chtěl bych se zeptat zza jak dlouho se projeví první příznaky...
  • Viroza? Chtěla bych se zeptat na názor ohledně níže uvedeného krevního obrazu...
 
Kam dál
Naposledy čtené: