Antikoncepce a menstruace

Dobrý den, po dobu 5ti let jsem brala HA Katya. Prášky jsem vysadila přibližně na měsíc, měla jsem poté již 2x menstruaci - 1. se dostavila po vynechání prášků, další přibližně po 2,5 týdnech a krvácení bylo velmi silné a trvalo víc než týden. Poté jsem již byla u doktorky a dohodly jsme se, že opět začnu užívat stejnou HA. Takže teď očekávám, kdy se dostaví menstruace, abych si mohla vzít 1. prášek. Zajímalo by mě, zda když si vezmu 1. tabletu, krvácení přestane či i přes to, že budu i nadále prášky užívat, tak menstruace bude pokračovat beze změny. Jedu totiž na dovolenou a nerada bych se celý týden trápila. Přece jen ta poslední menstruace byla pro mě velmi neobvyklá a tak mám strach, že budu všude u vody vyhledávat WC a bude to pro mne nepříjemné. Moc Vám děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Menses po první tabletě neustane,může být jen o něco málo kratší. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: