Antikoncepce znovunasazení

Dobrý den, měla bych prosím jeden dotaz. Během vysazení prásků jsem měla menstruaci a teď mi normálně končí. Chci je zase začít brát hned další měsíc (lékař měl dovolenou, neměla jsem předpis na nové). Jak poznám tu pravou menstruaci, kdy si mám vzít znova první prášek, nebo myslíte že se dostaví jen ta pravá( ne jen špinění), když sem vysadila prášky až po dobrání celého platíčka? A mám si vzít prášek 1. den cyklu normálně? POužívám stále stejné prášky, děkuji moc. Tereza

Odpověď odborníka:

Dobrý den, není důvod očekávat nepravidelné špinění, pokud jste takové problémy dříve neměla. Vyčkejte na menstruaci v termínu, antikoncepční tabletky začněte znova užívat první den menstruačního krvácení.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x