Artizia

Dobrý den. Před cca 2 roky jsem dostala antikoncepci Artizia. Po celou dobu užívání se neobjevil žádný problém, menstruaci jsem dostala vždy 4. den po dobrání plata a trvala mi vždy 3 dny. Před třemi měsíci se mi poprvé stalo, že jsem po sexu (3 dny po konci menstruace, ale v době, kdy už jsem brala další plato antikoncepce) a ještě cca 2 dny špinila. Další měsíc se tato situace opakovala. Nyní jsem měla další pauzu mezi platy a menstruovala jsem ještě v době, kdy jsem začala brát další plato a ještě teď, 4 dny po začátku užívání stále špiním. Mohu se na účinnost antikoncepce spolehnout? Mám dobrat toto plato a začít brát další?(ještě jedno mám) nebo je lepší zajít hned ke gynekologovi a zažádat o změnu antikoncepce? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, antikoncepce by měla být spolehlivá. Až půjdete na prevenci, řekněte to gynekologovi nebo až půjdete pro recept.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x