Aurorix 150mg

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda může Aurorix zasahovat do hormonů, tedy přesněji, zda se po něm může tloustnout? Na internetu na něj byla "reklama", že se po něm netloustne. Užívala jsem Citalopram, který mi rozházel hormony, kromě přibírání na váze, se mi zhoršila a to dost celulitida, fialové žilky, pigmentové skvrny, pleť, potila jsem se, jako kdybych vážila dvojnásobek své váhy, začala jsem trpět anémií... Necítím se ve svém těle vůbec dobře, dietou a zdravou stravou jsem zhubla 5kg a nerada bych, abych zase nabírala nebo přestala hubnout. Lékárnice mi říkala, že do hormonů zasahovat může, protože působí na nějaký enzym v mozku, tak nevím, co si myslet :-( Jinak mám extrémní reakce na vše i léky, takže mám předepsanou tu nejnižší dávku - 150mg a mám ještě začít půlkou. Bojím se i o žaludek, byl mi zjištěn reflux, inkompetence kardie, chronický záněť a ještě to možná vypadá na celiakii. Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, přibírání na váze nebylo dosud po Aurorixu (moklobemidu) popsáno. V možných nežádoucích účincích je uvedeno sucho v ústech a zažívací obtíže, ale nárůst hmotnosti ne.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x