Azalia

Dobrý den,antikoncepci Azalia beru asi 3 roky,ze začátku sem měla menstruaci nepravidelnou(2 dny i 10 dni)ale 9 měsicu sem menstruaci nedostala a posledni menstruaci sem měla jen 1den.Rada bych se zeptala,jestli v mém věku(18)tahle antikoncepce neni moc drasticka pro moje tělo,jinou ale nemohu brat kvuli srážlivosti krve…Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepravidelnosti krvácení u tohoto typu antikoncepce patří mezi běžné nežádoucí účinky. Nepravidelné krvácení tedy není projev nějakého onemocnění či drastického působení tablet na Váš organismus.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Aneuryzma aorty – tichý zabiják v lidském těle
Články: Aneuryzma aorty – tichý zabiják v lidském těle
Slovo aneuryzma jste mohli...
Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
Články: Dopřejte svým střevům jarní osvěžení!
S příchodem jara mnoho lidí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Vyšetření děložního čípku
Články: Vyšetření děložního čípku
Vyšetření děložního čípku...
Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Články: Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Výtok z nosu může mít různý...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: