Azalia - zpoždění menstruace

Dobrý den, dříve jsem užívala ant. Cerazette, po které jsem silně krvácela po 14ti dnech, jižch půlroku užívám Azalii, s kterou jsem byla velmi spokojena,nyní jsem (po dvou letech přestala kojit) a nedostavila se mi menstruace (mám týden zpoždění),těhot. test je negativní, měla jsem mens. bolesti, které odezněly.Mam antik. vynechat,aby se menstruace dostavila anebo je toto díky Azalii, že se menstruace nemusí vůbec dostavit. (menstruovala jsem minule velice slabě).Děkuji za odpověď.Eva

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestliže jste nyní přestala kojit, dochází ke změnám hladin hormonů, které mohou ovlivnit i menstruační krvácení. K tomu Azalia může krvácení oslabit až na minimum. Další možností je, že jste ve velmi rané fázi těhotenství, kdy z moči ještě nebylo zachytitelné zvýšení HCG a tím pádem byl test negativní. Antikoncepci užívejte dále, ale poraďte se o dalším postupu se svým lékařem.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: