B-komplex

Mám otázku. Beru B-komplex, snažím se pravidelně (někdy zapomenu) a občas mám velmi zářivě žlutou moč, je možné, že je to od toho?? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Vážená slečno Kateřino, intenzívní žlutá barva moče je typickým projevem užívání komplexu vitamínů B. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak správně odstranit klíště v pěti krocích
Články: Jak správně odstranit klíště v pěti krocích
Známe to asi všichni. V...
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Články: 9 tipů, jak zatočit s bolestí hlavy
Tuhle zdravotní potíž zná...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Kvasinková infekce pochvy
Články: Kvasinková infekce pochvy
Kvasinková infekce pochvy...
Jak se chovat k popáleninám různé hloubky – část první
Články: Jak se chovat k popáleninám různé hloubky – část první
Popálení se řadí mezi velmi...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: