Canesten vag.tablety a výtok

Dobrý deň, gynekológ mi predpísal canesten 500 vag. tabletu. Tú som s aplikátorom použila pred 3 dňami a stále mám biely výtok ako keby z tej tabletky. Každým dňom je ho ale menej, chcem sa spýtať či je to v poriadku a kedy by to mohlo úplne ustúpiť + používam aj krém na vonkajšie použitie. Ďakujem za odpoveď

Odpověď odborníka:

Přibližně do týdne by výtok mohl ustoupit. Pokud je bílý a mírní se obtíže, vše by mělo být v pořádku.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x