Chlamydie?gyn.potíže?

Dobrý den, můj přítel se již delší dobu potýká s Chlamýdiemi.Při nasazení ATB Zovirax se mu vždy problém vyléčí, v zápětí při pohlavním styku semnou se problém vrátí.Jeho kožní lékařka mu v krvi nalezla i něco pozitivního na plicích. Mohu být také nakažena, a měla bych to zkonzultovat se svou gynekoložkou? Přítele trápilo svědění až pálení různé skvrny a malé boláky na přirození, vždy pomůže jen ten zmínení Zovirax, pár dnů je vše v pořádku a pak znova se mu to vrátí.Poradte mi jak se mám zachovat ja?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Veroniko! Podle popisu na dálku mohu poradit jedinou věc : svěřte se Vy i přítel do rukou odborníka. Je dost možné, že budete léčbu potřebovat oba, ale není to jisté. Velmi vhodné by byly podrobnější testy jak Vás, tak i přítele.

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: