Diazepam a hemangiom

Dobrý den,mám dotaz ohledně diazepamu nebo podobných uklidnujících léku.Mám strach z trhání osmiček a tak bych si chtěla před zákrokem vzít utišující prášek.Mám ale na játrech nález hemangiom.Mohlo by mi nějak více uškodit si vzít nějaký ten lék na zklidnění? Děkuji za odpověd Květa

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jednorázové užití přípravku by nemělo mít vliv na hemangiom. Informujte však stomatologa, pokud si přípravek vezmete, aby to vzal v úvahu v rámci podání injekce proti bolesti před trháním zubu.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Proč nám cukají oči?
Články: Proč nám cukají oči?
Pod cukáním nebo svíráním...
Mykózy – jedno z nejčastějších gynekologických onemocnění žen
Trombóza a embolie
Články: Trombóza a embolie
Hluboká žilní trombóza a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: