Dlouhá menstruace po začátku užívání jeanine

Začala jsem užívat Jeanine minulou sobotu, tedy 5.12. Normálně mívám menstruaci 5-6 dní,dnes je to 9. den a pořád krvácím. Je to normální? Nebo mám radši zajít ke svému lékaři?

Odpověď odborníka:

9 dní zcela jistě již není normální raději na vyšetření zajděte. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vraťte spánek do normálu
Články: Vraťte spánek do normálu
Každému se občas se stane...
Cukrovka ničí nervy – dokonce i ty v břiše nebo srdci
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pásový opar: vrací se častěji, než myslíte
Články: Pásový opar: vrací se častěji, než myslíte
Ten, kdo jednou prodělá...
Zvyšuje ženský orgasmus šanci na otěhotnění?
Články: Zvyšuje ženský orgasmus šanci na otěhotnění?
Funkce mužského orgasmu je...
Odkládat mateřství se nevyplácí
Články: Odkládat mateřství se nevyplácí
Žijeme v hektické době, kdy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x