Dlouhá menstruace při antikoncepci mywy

Dobrý den pane doktore, od 1. dne mé poslední menstruace beru mou první antikoncepci MyWy 24/4. Běžně mám menstruaci 4-5 dní, ale teď už jí mám 12. den a velmi mě to znepokojuje. V pátek jedu na dovolenou a myslela jsem, že už to bude dobré a budu mít na dovolené od menstruace klid. Myslíte, že už to bude dobré či je to normální? Děkuji předem na odpověď

Odpověď odborníka:

Při nasazení antikoncepce se slabé špinění v prvních cyklech může vyskytnout,ale 12 dní trvající krvácení je již dlouho,raději zajděte na gynekologii aby jste neměla zkaženou dovolenou. /příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: