Dotaz - srusty a bolest

Dobry den, vcera jsem byla na preventivni prohlidce na gynekologii, dostala jsem injekci na podporu menstruace. do kdy bych mela dostat mestruaci? A jeste bych se chtela zeptat, jdou mozne srusty videt ultrazvukem? gynekolog rekl, ze je vse v poradku a nevyloucil ani pripadne tehotenstvi, muze bolesti bricha způsobovat zacatek tehotenstvi? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Menses by podle preparátu jste dostala měly přijít nejdéle do 14 dní po aplikaci,srůsty Uz prakticky neodhalí, pobolívání v podbřišku může být sice začátek těhotenství ale i tisíc jiných příčín,bez vyšetření nelze odpovědět,

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: