Evra a předčasná menstruace

Dobrý den, přibližně 6měsíců užívám náplasti Evra dle návodu: 3x náplast, týden pauza, menstruace pravidelná, den výměny neděle, menstruace se dostaví v ÚT nebo ST. Nyní jsem dostala menstruaci o týden dřív, tzn. 2 dny po nalepení 3.náplasti. Neprodělala jsem žádnou nemoc, ani neberu žádné nové léky. Jen by byla před 2 týdny zvýšená dávka Euthyroxu 100, kdy jeden den v týdnu beru místo 1tbl. 1,5tbl., osttaní dny 1tbl. Zajímalo by mě, co může být příčinou předčasné menstruace? Telefonicky jsem tuto situaci konzultovala se svojí gynekoložkou a ta mi řekla,že vyšší dávka Euthyroxu to způsobit nemůže.Dále nevím, jak postupovat při další aplikaci? Zda pokračovat dle návodu, tzn. v neděli odstranit a udělat týden pauzu, nebo nalepit novou náplast? Zároveň nechci cyklus rozházet kvůli dovolené. A jak je to v takovém případě se spolehlivostí náplasti? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v aplikaci náplastí pokračujte dle návodu. Co se týče příčiny krvácení, může jít nejpravděpodobněji o jednorázový hormonální výkyv, ale opravdu ne díky Euthyroxu. Jiné příčiny, jako je zánět sliznice provázený krvácením, krvácení při úrazu, krvácení z prasklého myomu apod., mívá doprovodné obtíže (neobvyklé bolesti, teploty, neobvyklá síla krvácení apod., při úrazu byste si všimla, že se Vám úraz stal). Náplasti svou spolehlivost neztratí. Pro jistotu je vhodné dostavit se ke gynekoložce, aby Vás prohlédla, jestli je vše v pořádku.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: