Gynopevaryl, antibiotika

Dobrý den mám 2 dotazy, první se týká antibiotik. Pokud snižují učinky HA, je to jen po tu dobu, co je beru, nebo jak dlouho to takhle trvá? Mám počkat na styk bez ochrany až na další plato? a druhý - trápila mě mykoza a byl mi doporučen gyno pevaryl, jenže teď místo té tvarohové bílé hmoty mám bělejší výtok a řekla bych, že trochu zapáchá, muže to souviset ještě s tím léčením, nebo už je to zas něco jiného? Poslední čípek jsem užila před zhruba třemi dny. Navíc se mi o ty tři dny zpozdila i menstruace.

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Ad a) doporučoval bych opravdu na styk bez ochrany počkat až na daolší cyklus Ad b)pokud máte teď výtok, doporučoval bych znovu konzultaci u gynekologa. Co se zpožděné menstruace týče, nemusíe mít strach, je to jeden z běžných vedlejších účinků Gyno-pevarylu. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: