Injekce lidokainu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné, že při časté aplikaci injekčního roztoku lidokainu si tělo zvykne a po nějakém čase se již po aplikaci nebude vytvářet otok tkáně? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, předpokládám, že máte na mysli injekční aplikaci lidokainu v rámci místní anestezie. Velikost otoku závisí na množství aplikované látky a hlavně na výkonu, který je následně ve znecitlivěném okrsku prováděn. Pooperační otok rány je spíše dán tím výkonem, než aplikací lidokainu. Jiná věc by byla, kdyby se jednalo o alergickou reakci, ale v takovém případě by jistě nebyl lidokain používán opakovaně. Pokud jsem Váš dotaz nepochopila správně, napište mi prosím znovu s více podrobnostmi, o jaký typ aplikace se jedná, z jakého důvodu je prováděna apod. Děkuji, s pozdravem MUDr. lea Blahníková

MUDr. Lea Blahníková
MUDr. Lea Blahníková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Obvodní lékař, Vidnava

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Duomox 1000 Chtěl bych se zeptat jestli když beru antibiotika Duomox 1000, tak...
  • Chylozní sérum Byla jsem darovat krev a z transfuzní stanice mi přišel dopis...
  • Mycoplasma pneumoniae Asi tak měsíc jsem marodil, než mi zjistili mycoplasma...
  • Bílý povlak na jazyku Na sliznici v ústní dutině a i na jazyku mám bílý...
  • Krev v hlenu z krku Je mi 26let, nekuřák. Už dva měsíce mě poboliva v krku a...
  • Bulka v prsu Mám se bát, když je bulka v prsu citlivá a již dva měsíce nemizí...
 
Kam dál
Naposledy čtené: