Je možné těhotenství?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli mohu být těhotná, pokud jsem předevčírem (v sobotu) dobrala poslední pilulku Dienille a včera (v neděli) jsem měla nechráněný pohlavní styk?? popř. co mám dělat abych těhotná nebyla. Děkuji

Odpověď odborníka:

Během následujících 7 dnů žádné tablety užívat nebudete. Během těchto 7 dnů by se měla dostavit menstruace (krvácení z vysazení). Začne obvykle za 2 - 3 dny po užití poslední pilulky. A i v tomto období jste plně chráněna. Příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
I při stresu můžete dobře spát
Články: I při stresu můžete dobře spát
Určitě se vám už stalo, že...
Jak dlouho trvá účinek lokálních steroidů v léčbě příznaků alergické rýmy?
Kapavka
Články: Kapavka
Kapavka, gonorea, je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Alergická rýma u dětí
Články: Alergická rýma u dětí
Alergie na pyly u dětí je...
Nehojící se rána? Zjistěte, co je příčinou právě u vás
Články: Nehojící se rána? Zjistěte, co je příčinou právě u vás
Zajímá vás, proč se vaše...
Bude nervový růstový faktor nadějí pro lidi s infarktem?
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: