Jeanine a ztráta chuti na sex

Dobrý den HA Jeanine beru něco přes 2 a půl roku a delší dobu vnímám změny v sexuálním apetitu, kdy opravdu nemam chut na sex. Dříve jsem takovýto problém neměla, když jsem ji začala brát. Chtěla bych od vás radu, jestli mam změnit HA a na jakou případně.

Odpověď odborníka:

Prakticky všechy typy hormonální antikoncepce mohou být provázeny snížením libida, je to dáno právě tím obsahem hormonů v tabletkách. Zkuste přejít na jinou antikoncepci, ale může se stát, že výsledek bude stejný.

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x