Klion -d 100

Dobrý den, byla jsem u doktorky a ta mi napsala Klion -D 100 na 10 dní, já měla včera první tabletku a trochu krvácím, může to být způsobeno tou tabletkou? Mám se bát, nebo je to normální? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, samotná tableta určitě krvácení nezpůsobila, důvodem je spíše samotný zánět v pochvě. Ten způsobil velké překrvení sliznic, jejich větší křehkost a v důsledku toho se mohlo objevit zakrvácení. Po zaléčení by obtíže měly vymizet.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Desatero pro unavené oči
Články: Desatero pro unavené oči
Dnešní doba, kdy občas jen...
Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Články: Rakovina ledvin: tichý nepřítel
Téměř všechny nádory tohoto...
Hořká čokoláda snižuje krevní tlak
Články: Hořká čokoláda snižuje krevní tlak
Profesor Jeffrey B...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Prasečí chřipka, ptačí chřipka...  Co nás ještě čeká?
Články: Prasečí chřipka, ptačí chřipka... Co nás ještě čeká?
Na chřipku se někdy díváme...
Na záděrky platí prevence!
Články: Na záděrky platí prevence!
Suchá a odrostlá kůžička u...
Alkohol a paracetamol – co tato kombinace může udělat s játry
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x