Kortikoidy-lupus

Dobrý den,mám problém -beru kortikoidy a zadržuje se mi voda v břiše čily prý v kůži-co mohu udělat aby se mi voda tolik nezadržovala-také málo piju.protože čím víc piju tím větší mám břicho.DĚKUJI

Odpověď odborníka:

Dobrý den, bylo by možné domluvit se s Vaším praktickým lékařem či internistou aby Vám předepsal léky na odvodněni.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Osvědčené metody, jak přestat kouřit
Články: Osvědčené metody, jak přestat kouřit
Už jste vyzkoušeli kdeco...
Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Články: Parazité - nechtěné suvenýry v lidském těle
Není to příjemné pomyšlení...
Život exkuřáka: co dělat místo kouření?
Články: Život exkuřáka: co dělat místo kouření?
Pokud jste se úspěšně...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Odvykání přes internet funguje i podle vědeckých studií
Články: Odvykání přes internet funguje i podle vědeckých studií
Současné možnosti odvykání...
Obávaný zánět nosních dutin. Jak se mu bránit?
Články: Obávaný zánět nosních dutin. Jak se mu bránit?
Zánět vedlejších nosních...
7 kroků k likvidaci cigaretového zápachu
Články: 7 kroků k likvidaci cigaretového zápachu
Rozhodli jste se skoncovat...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Léčba při odvykání kouření
Články: Léčba při odvykání kouření
Kouření je naučené chování...
Co je to hydrokéla?
Články: Co je to hydrokéla?
Hydrokéla je označení pro...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: