Kortikoidy-prednison-vysazení po 1.dnu

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, lékař mi předepsal Prednison na alergickou reakci z antibiotik ,mám ho brát týden,3 dny 2x denně,poté 1x denně 7 dní. Ale ještě než jsem začla brát tento lék, červená kůže z alergie se docela zlepšila. Vzala jsem si ráno teprv první prášek,tak jestli ho mohu přestat brát a je nutné ho dál užívat když se mi alergie i tak zlepšila? Navíc mě dost ztěžkla pravá noha na stehně po 1.dni užívání.Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, užívalal bych Prednison dle doporučení Vašeho lékaře, někdy se reakce po rychlém vysazení může vrátit. Pokud pozorujete nějaké vedlejší účinky kontaktujte Vašeho alergologa a poraďte se zda-li je nutné léčbu ukončit.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: