Kratší menstruace

Už beru HA asi rok a půl a menstruace se mi ustálila tak, že jsem byla zvyklá, že to vždy začínalo v úterý a končilo v neděli nebo pondělí. Jenže tento týden mi to začalo už v pondělí a skončilo ve čtvrtek, což je velmi zvláštní, já to vždycky mívám dlouho. Navíc mám už asi týden až dva takové divné nálady, že se mi chce z neznámých důvodů brečet nebo jsem smutná a sama nevím proč.. je to takové zvláštní. Mohla bych být těhotná? Antikoncepci beru pravidelně, i když se mi často stává, že si ji vezmu třeba o pár hodin později než mám.

Odpověď odborníka:

Takováto menstruace je zcela normální, psychické změny mohou antikoncepci provázet, pokud by přetrvávaly byla by na místě úvaha o změna preparátu, o graviditu se s největší pravděpodobností nebude jednat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: