Krvácení mimo menstruaci při užívání ha josefinne

Mam problém... Začala jsem užívat HA Josefinne přibližně před 2 týdny..teď už asi 3 den krvácím a to mít menstruaci vůbec nemám..docela mě to znepokojuje..co mám dělat?

Odpověď odborníka:

Milá Kláro, v prvních 3-6 měsících po začátku užívání hormonální antikoncepce se může stát, že budete krvácet, či špinit i mimo menstruační cyklus. Pokud by krvácení bylo silnější než u klasické menstruace, tak bych doporučila návštěvu gynekologa. Většinou se krvácení upraví během prvních 3 měsíců užívání antikoncepce. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
-3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Neočekávaná méně.ihned po styku | Od: Anonym | 5.1.2015 20:18
Dobrý den,již rok uzivam HA Josefinne.Občas mam
mírne krvaceni,či snad spineni mimo menstruaci.Z čeho
jsem ale vice znepokojena bylo první mirne krvácení
okamzite po styku-mimo mens.cyklus-kdy přítel
ejakuloval do me.Mens.mam dostat az za tyden.Tak se
chci zeptat,jestli se jedna o vážný zdravotní problém a
zda mužů otehotnet?Děkuji za odpověď.
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: