Krvácení mimo menstruaci při užívání ha josefinne

Dobrý den,mam problém že krvácim mimo menstruaci a používám HA Josefinne...už krvácím 5 den..je to slabší než při menstuaci, ale docela mě to obtěžuje...chtěla bych se zeptat, jestli to nemůže být tím, že než jsem začala HA užívat, tak jsem měla výtok..prosím o nějakou radu co mám dělat. Děkuji

Odpověď odborníka:

Milá Klárko, pokud jsem to pochopila správně, tak s antikoncepcí teprve začínáte. Po začátku užívání antikoncepce (jakékoliv) se do 3-6 měsíců může objevovat krvácení, či špinění i mimo menstruaci. Výtok při užívání antikoncece nemá na její účinek žádný vli, takže toho se bát nemusíte. Věřím, že krvácení mimo mentruaci je nepříjemné, ale postupně tento problém většinou vymizí. Pokud by se krvácení stupňovalo, nebo by neustávalao, tak zajděte na gynekologické vyšetření. Mějte se hezky.

MUDr. Barbora Müller
MUDr. Barbora Müller

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Nemocnice Ostrov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Antibiotika astma nevyléčí
Články: Antibiotika astma nevyléčí
Astmatický záchvat může mít...
Pánské potíže? Homeopatie pomůže nejen se záněty
Články: Pánské potíže? Homeopatie pomůže nejen se záněty
Zdraví a správná funkce...
Nebojte se vysazení antikoncepce
Články: Nebojte se vysazení antikoncepce
Budu mít problém otěhotnět...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: