Krvácení před menstruací ( beru antikoncepci)

Menstruace mi má začít za týden beru antikoncepci a špiním, mám tlak v podbřišku. Čím to může být způsobeno? Předem děkuji za odpoveď

Odpověď odborníka:

Může to být vynecháním pauzy, může to být infekce. Nelze přesně určit, bylo by třeba vyšetření. Nemusí Vám sedět antikoncepce nebo to může být jednorázový výkyv( jestli jste byla nemocná, stres atd.).

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Jak vyzrát na gynekologické záněty
Články: Jak vyzrát na gynekologické záněty
Infekce a záněty ženských...
Sexuální mýty — společný orgasmus a velikost penisu
Články: Sexuální mýty — společný orgasmus a velikost penisu
Naše sexualita a sexuální...
Kolorektální karcinom
Články: Kolorektální karcinom
Kolorektální karcinom je...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Varikokéla – mužská příčina neplodnosti
Články: Varikokéla – mužská příčina neplodnosti
Jedná se o rozšíření žil...
Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Články: Kůže nemusí zežloutnout jen z virové hepatitidy
Když se řekne žloutenka...
Braní drog zvyšuje riziko přenosu infekčních chorob
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: