Krvácení při antikoncepci

Od 9.5 beru antikoncepci Artizia a stále krvacim sice ne silně ale slabší krvácení to je.chtěla bych se zeptat jaký můžeš být důvod slabšího krvácení děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

V prvních cyklech od začátku užívání antikoncepce je časté, že se objevuje nepravidelné slabé krvácení. Během tří cyklů tento problém odeznívá.
Pokud by to pokračovalo i po 3 měsících, obraťte se na svého gynekologa.

MUDr. Barbora Barchánková
MUDr. Barbora Barchánková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka, Ústí nad Labem

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zbavte se falešného
Články: Zbavte se falešného "spánkového" přítele
Zvykli jste si vyplnit...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Články: Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Z bezvědomí vás vytrhne...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak poznat kuřáka? Podle kašle!
Články: Jak poznat kuřáka? Podle kašle!
Kuřácký kašel je nepříjemný...
Nejlepší sex mají čtyřicátnice
Články: Nejlepší sex mají čtyřicátnice
Podle sexuologů se...
 Potraviny s histaminem mohou být pro alergika rizikové
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: