Krvácení při užívání antikoncepce

Dobrý den, užívám antikoncepci Lindinette, menstruaci jsem vždy měla bez problémů a teď se mi uprostřed platíčka spustila menstruace a už trvá 9 dnů. Vůbec nevím co se děje vždy jsem měla menstruaci max. 5 dnů. Teď je pořád silná a neustává to. Děkuji za radu

Odpověď odborníka:

Není to menstruace,ale nepravidelné krvácení,pokud krvácíte silně již 9 dní měla by jste co nejdříve navštivit gynekologa

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Inkontinence
Články: Inkontinence
Inkontinencí moči je...
Jak se žije bez štítné žlázy
Články: Jak se žije bez štítné žlázy
Chodí mezi námi mnoho lidí...
Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Články: Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Jenom v Evropě se každý rok...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Artróza
Články: Artróza
Artróza, lidově „revma...
Chrápání může být životu nebezpečné
Články: Chrápání může být životu nebezpečné
Chrápání není jen...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x