Krvácení při užívání cerazette

Dobrý den, jsem 10 měsíců po porodu, od konce šestinedělí užívám cerazette. Do teď se mi nepravidelně a velmi zřídka objevovalo slabé špinění, teď už ale 3 dny slabě krvácím, žádné sraženiny nic takového, žádné bolesti, žádná teplota. Stále kojím. Chtěla jsem ze zeptat, zda je to normální nebo jak bych měla postupovat. Děkuji Vicotire Malinká

Odpověď odborníka:

Slabé krvácení je bohužel jeden z nežádoucích účinků Cerazette,účinnost není sice snížena,ale je to obtěžující.Pokračujte v užívání a kdyby krvácení bylo déletrvající nebo silnější navštivte gynekologa příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: