Krvácení při užívání ha

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat teprve druhý měsíc užívám HA Minisiston a pět dní před ukončení užívání HA začnu špinit ale jen dva dny, pak nic. Pak mám týden pauzu a příjde to skoro až 4 den. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Zašpinění se může vyskytnout, pokud by se opakovalo mohlo by se uvažovat o změně preparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x