Lindynette

Dobrý den, ztratila jsem z platíčka jeden prášek, ale platíčko jsem dobrala.Ale ted nevím jak mám začít brát další plato.Moc děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud jste opravdu jednu tabletku ztratila, doporučoval bych začít nové platíčko brát s jednodenním předstihem a potom normálně pokračovat. V případě problémů vyhledejte ošetřujícího gynekologa. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Otřes mozku
Články: Otřes mozku
Otřes mozku je nejčastějším...
Lékaři znají nový způsob, jak snížit nitrooční tlak u glaukomu
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Jak zvládnout únavu při léčbě rakoviny
Články: Jak zvládnout únavu při léčbě rakoviny
Schvácenost je jedním z...
Může s nadváhou pomoci homeopatie?
Články: Může s nadváhou pomoci homeopatie?
Být štíhlý, fit a sexy, to...
Otrava paracetamolem a ibuprofenem
Články: Otrava paracetamolem a ibuprofenem
Paracetamol je jedno z...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: