Lze otěhotnět při menstruaci?

Dobrý den, mám takový dotaz.. Při menstruaci, která začala 4.listopadu, jsem začala brát antikoncepci. O týden později jsem pořád ještě trochu špinila, ale měla jsem s přítelem pohlavní styk a udělal se do mě. Od té doby špiním pořád, až do teď. Slyšela jsem, že je to od toho, že jsem začala brát prášky, a že se mi podle toho upravuje organismus. Je to pravda? Jak dlouho to špinění může trvat? Má to nějakou souvislost s tím, že se do mě udělal??Je to nějaka pravděpodobnost, že bych mohla být těhotná?? Předem děkuji za odpoveď.

Odpověď odborníka:

Gravidita pokud jste neudělala chybu v užívání je velmi nepravděpodobná při nasazení antikoncepce se v prvních cyklech může zašpinění vyskytnout, pokud by se opakovalo i dalších cyklech byla by možná úvaha o změně praparátu. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x