Neuroza, psychika,chirurgie, interna, gastroporadna

  • Dotaz od: Radekmafian
  • Publikováno: 29.1.2011
  • uLékaře.cz

Dobrý den chodím k psichiatrovi beru neurol 1 dvkrát deně ale nikdy mám problémy týkající se hlvně bolesti na hrudi nevolnost nadýmání někdy mám takové stavy že si myslím že mám infarkt a manželka mi musí zavolat záchranku nedávnomi bylo tak zle že jsem až omdlel a samozdřejmě zase musela volat záchranku přijeli natočili EKG a bylo vše v pořádku na jednu věc měřili mi krevní tlak a měl jsem 130 na 100 a 70 pulzu tak mě odvezly na internu a po vyšetření pustily domu říkaly že to bylo nedostatkem tekutin že jsem byl dehydrovaný jenom že doma se mi občas pořád točí hlava mám nadýmání mám strach že to je příčina od srdce ale bylo vše v pořádku jenom mi řekly že si mám kontrolovat krevní tlak a dojít si k praktickému lékaři a ten my nasadí medikaci pokud to bude nutné krevní testy to je jaterní , ledvinové, na cukrovku byli v pořádku jenom jsem měl prý více býlích krvinek to může být prý nějaký zánět proto píšu a chci se zeptat jestly psichika má vliv na tolik zdravotních potíží nebo to může být jiná choroba i když mi pořád říkají že mám vše v pořádku a dávájí tomu na vinu psichiku také chodím na fibroskopii proto že trpím chronyckým zánětem žaludeční stěny ale tam je ted také vše v pořádku , někdy strácím osobní váhu ale potom jí zase naberu tak nevím děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Milý pane Radku,Vaše trápení je velké,ale ne vzácné-tedy i lékaři se s ním setkávají poměrně často.Naše tělesné a psychické stonání se navzájem ovlivňují,každá nemoc těla nás ovlivní i v oblasti mysli a naopak-bolest duše dokáže napodobit,při delším trvání někdy i zapříčinit poruchu těla.Ostatně i Vy sám to popisujete-určité nálezy gastroenterologa,přechodný vzestup tlaku a tepu..Zdá se,že žijete stále v jakémsi napětí,úzkosti.Možná by Vám pomohl Váš praktický lékař,ale měl byste ho propojit s Vaším psychiatrem.Neurol,který zatím užíváte,je lékem proti úzkosti,ale nedokáže Vás trvale zbavit Vašich obtíží.Bude jistě potřeba trochu podrobněji probrat svět,v němž žijete,třeba i trochu zabrousit do minulosti.Nestyďte se hovořit o svých problémech,není třeba sestydět nebo cítit trapně.Pokud nepomůže léčení slovem,pravděpodobně Vám bude nabídnuta léčba protiúzkostně působícími antidepresívy.S jejich užíváním je zpočátku trochu obtíží,ale dokážou člověku ve Vaší situaci skutečně pomoci.Jen nepropadejte beznaději,věřte,s trápením,které jste popsal,má své zkušenosti hodně lidí.Moc Vám držím palce.

 
Líbí se vám odpověď?
+6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x