Nevolnost a antikoncepce

Dobrý den, včera jsem užila druhou tabletu antikoncepce Jangee. Večer jsem ji spolkla a druhý den ráno mi bylo dost nevolno. Nevolnost jsem cítila i předešlý den, ale ne tak silnou. Po jaké době užívání by tyto nevolnosti měly odeznít?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nevolnost nemusí mít souvislost s užíváním antikoncepce. Může souviset např. s dietní chybou. Nelze předvídat, kdy odezní. Odpočívejte, nasaďte si dietní lehkou stravu, přijímejte dostatek tekutin.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x