Nežádoucí účinky léků

Dobrý den od rehabilitačního lékaře jsem dostala 3krát denně 0,5 léku BETAHISTINU ADTAVISU/16mg) na zablokovanou páteř. V letáku jsem se dočetla,že to může zhoršovat projevy alergie,když beru léky XYZAL+MONKASTU.Můžete mi odepsat jestli se tyto prášky mohou brát současně,nebo při současném užívání léků můžu mít nějaké nežádoucí účinky.Jelikož lékař se mě ani neptal jestli nějaké léky na alergii beru. Děkuju za odpoved

Odpověď odborníka:

Oba tyto léky je možné podávat současně, Je však zapotřebí počítat s možným snížením efektu Xyzalu. Betahistin však budete, předpokládám, užívat jen přechodně, proto není zapotřebí zvláštních opatření.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: