Nutkavé vražedne myšlienky

Dobry den pani doktorka,asi pred tromi mesiacmi som začal mávat úzkostne stavy,bušenie srdca,návaly tepla a pod.,bol som hospitalizovaný na psychiatrí kde mi diagnostikovali epizodu stredne tazkej depresie a nasadili mi liečbu tímito antidepresivami: Alventa,valdoxan,kventiax....počas hospitalizacie sa mi začali prejavovat vedlajsie ucinky liekov.Po príchode domov sa moj stav vyrazne zhorsil pretoze som začal mat nutkavé vražedné agresivne myšlienky sprevadzane pocitmi uzkosti.Chcel by som sa opytat ci by to mohli byt vedlajsie ucinky nejakeho lieku alebo čo si o tom myslíte ? za odpoved ďakujem

Odpověď odborníka:

Dobrý den- moc díky za důvěru, kterou asi bohužel zklamu..Zdá se mi pro tuto chvíli méně podstatné, zda Vaše nepříjemné prožitky souvisejí s reakcí na stávající medikaci, nebo jsou "novým" projevem Vaší psychické poruchy. Rozhodující je, abyste se se svým zhoršením stavu co nejdříve vyrovnal..Prosím, rozhodně neváhejte a obraťte se na svého ošetřujícího psychiatra!

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x